Wednesday, June 28, 2006

DS lite spil

sammen med min DS lite købte jeg: kirby karavan 'et-eller-andet' og wario 'noget-helt-tredje' wario spillet er et spil fyldt med sindsyge micro spil der maks vare ti sek. jeg er bidt det er uhyr sjovt og til tider meget hektisk. i kirby spillet bliver kirby forvandlet til en kugle og så skal man tegne en vej til den kære kirby. det er ekstremt udfordrene og til tider urimelig svært men også det er super skægt:)

ps. hvad skal jeg have næste gang???? nogen forslag?

3 comments:

Gustav Dahl said...

Troede du var mod Nintendo DS :P

Men et godt råd vil nok være: New Super Mario Bros. eller Brain Traning.

Begge er dog ret korte ...

Greven said...

jeg har aldrig været mod den... okay måske lidt... okay jeg har hadet den. men nød lære klog mand at ombestemme sig

Gustav Dahl said...

Ganske rigtigt :)

Var lidt enig med dig i N-Life tiden, dengang var der ikke så mange gode spil til maskinen, men det er der nu.