Thursday, October 25, 2007

Sjov historie fra Simon PH drengen.

I kan måske huske Simon Ph fra Real skolen og mon nok ikke at jeg har hørt noget sjovt fra ham idag her er historien som han skrev den til mig: (Jeg er greven Simon er nå ja Simon.)


Greven siger:
whats going on essey?
Simon siger:
Hey babe! - det er faktisk lige sket noget ret dumt! - jeg har lavet lidt en bummert!!
Greven siger:
hvilken
Simon siger:
okay, jeg mødte en politikker på gaden - og interessere mig for politik, så vi begyndte at diskutere og jeg sagde at jeg lige blev 18 inden valget for at ligesom få hende til at respektere mine holdninger... pludselig står der kamera folk og jounalister - og de har optaget det hele og hun havde en lille mikrofon på sig...!!! - bagefter kom den der jounalist løbende efter os og ville have et...
Simon siger:
interview!! - og ville vide hvornår jeg havde fødselsdag og ALT!!
Simon siger:
og jeg det var jo bare en løgn!!!
Simon siger:
AARGH!
Greven siger:
HAHAHAHHAHAH
Simon siger:
så jeg kommer i tv avisen her idag eller noget!!!
Greven siger:
bedste historie jeg har hørt hele ugen
Simon siger:
det er lidt noget tis - fuck det bliver pinligt!!! men var samme med en ven og han sage at det havde lydt vildt fedt
Greven siger:
this is so going on my blog

No comments: